A
برچسب‌ها
دل‌نوشته (14)
تحصیل در استرالیا (9)
دانشگاه ملی استرالیا (6)
کنبرا (5)
زندگی در استرالیا (4)
اقامت در استرالیا (3)
مهاجرت به استرالیا (2)
زبان انگلیسی (1)
وبلاگ‌های دوست
آلیس در سرزمین عجایب
ابدیّت
از تهران تا سیدنی
به جای آن هزاری سبز...
خانواده مهندس ارنست
مهاجرت‌نامه
يه مسابقه ديگه كه بازم برنده‌اش ماييم.
پشت دریاها
بايگانی وبلاگ
آوریل 2010 ‫‪(1)‬
مارس 2010 ‫‪(5)‬
فوریه 2010 ‫‪(3)‬
ژانویه 2010 ‫‪(9)‬
دسامبر 2009 ‫‪(6)‬
سالهای دور از لپ تاپ
کارت گرافیک لپ‌تاپم هفته قبل سوخت! ان‌شاا... بقای عمر کارت گرافیک لپ‌تاپ شما باشه! هی صبر کردم که درست شه بعد بیام مطلب بنویسم دیدم نه فایده نداره. گفتن یک هفته طول می‌کشه ولی الان 10 روزه که هنوز اون 7 روز تموم نشده.

البته این بخش بد ماجرا بود بخش خوبش این بود که همون روزی که کارت گرافیکم سوخت من COEم رو گرفتم و اصطلاحا دچار mixed emotion شدم! الان تقریبا 10 روزی هست که COE رو فرستادم سفارت تا ویزای بلاد کفر بگیرم. وقتی که برای استادم email زدم که COEم رو گرفتم، بهم گفت که داره برای سه هفته میره مکزیک و آرژانتین و یکی از staffهای دانشکده رو معرفی کرد و گفت که باهاش هماهنگ کرده و اون کارهامو ردیف می‌کنه و سوال‌هام رو هم می‌تونم ازش بپرسم. بنده خدا فکر می‌کرد اینجا سه سوته ویزا می‌دن! منم یه چندتا سوال داشتم که برای این شخص جدید فرستادم. دو سه روزی گذشت و خبری نشدم. به خودم گفتم ای بابا چرا جواب نمی‌ده ولی بعد ضایع شدم! چون یه email دریافت شد که فهمیدم اون خانومه جواب سوال‌هامو نمی‌دونسته واسه همین fwd کرده بود به یکی دیگه. نفر دوم یه سری توضیحات داده بود و دوباره fwd کرده بود به یه نفر سوم. نفر سوم هم جواب منو به صورت کامل داده بود و در این قسمت از برنامه پوز من خورد! گفتم بابا خفن! چه تحویلی گرفتید. یاد طرح تکریم ارباب‌رجوع خودمون افتادم!

دیروز هم یه information pack برام فرستادن که خیلی ردیف بود و انواع و اقسام مطالبی که به درد دانشجوهای جدید میخورد رو توش گذاشته بودن. خیلی مفصل بود فقط من تیترهاشو میگم اگه خواستید خودتون برید بخونید. اونجا که رفتم می‌تونم دقیقتر درباره هر کدومشون تجربیات خودم رو هم اضافه کنم.
  • کارهایی که باید قبل از خروج انجام داد
  • مسائل و کارهای مربوط به چند روز اول رسیدن به کنبرا
  • سکونت
  • هزینه‌ها و مراکز خرید
  • سرویس‌هایی که به دانشجویان داده می‌شه
  • حمل و نقل
  • مسائل مربوط به ویزا و مسئولیت‌های مرتبط
  • گروه‌های مذهبی
  • اطلاعات مربوطه به خانواده‌ها
ارسال یک نظر