A
برچسب‌ها
دل‌نوشته (14)
تحصیل در استرالیا (9)
دانشگاه ملی استرالیا (6)
کنبرا (5)
زندگی در استرالیا (4)
اقامت در استرالیا (3)
مهاجرت به استرالیا (2)
زبان انگلیسی (1)
وبلاگ‌های دوست
آلیس در سرزمین عجایب
ابدیّت
از تهران تا سیدنی
به جای آن هزاری سبز...
خانواده مهندس ارنست
مهاجرت‌نامه
يه مسابقه ديگه كه بازم برنده‌اش ماييم.
پشت دریاها
بايگانی وبلاگ
آوریل 2010 ‫‪(1)‬
مارس 2010 ‫‪(5)‬
فوریه 2010 ‫‪(3)‬
ژانویه 2010 ‫‪(9)‬
دسامبر 2009 ‫‪(6)‬
من باب گرفتن COE
اصولا من زیاد به exception بر می‌خورم. منظورم تو برنامه‌نویسی نیست‌ها توی زندگی رو می‌گم! دیگه دارم عصبی می‌شم. الان یک ماهِ که pre-visa مو گرفتم ولی از COE (Confirmation Of Enrolment certificate) خبری نیست. نه به اون که 48 ساعته pre-visa دادن نه به این که 30 روزه هنوز COE منو صادر نکردن. درسته که حول و حوش ژانویه هستش ولی دیگه خداییش هر چیزی حدی داره. تا اونجا که من می‌دونستم اصولا باید بین هفت تا ده روز طول می‌کشید ولی فعلا مثل اینکه COE من رو دارن با چاپار می‌فرستن.

درسته که خیلی حوصله توضیح ندارم ولی یه توضیحاتی در این مورد بدم ثواب داره. وقتی که شما apply می‌کنید و accept می‌شید. دو حالت داره یا offer شما بدون شرطِ (unconditional) که یعنی شرایط شما از نظر دانشگاه بدون ایراد هستش یا اینکه شرط داره (conditional) که در این صورت اگر شما اون شرط رو برآورده کنید می‌تونید پذیرش بدون شرط بگیرید (این شرط می‌تونه یه حدی از نمره IELTS یا مثلا شرط معدل باشه). وقتی که پذیرش بدون شرط گرفتید، موقع apply برای ویزای تحصیل می‌شه (یعنی unconditional offer برای درخواست ویزا لازم هستش). درخواستتون رو که بفرستید اگه مشکلی از نظر سفارت نداشته باشه به شما pre-visa می‌ده. تا اونجا که من آمار داشتم مرحله صدور pre-visa بین 3 تا 4 ماه طول می‌کشه ولی خدا رو شکر مثل اینکه ما آشنا دراومدیم چون مال من رو 48 ساعته صادر کردن (خدا خیرشون بده). بعد که pre-visa رو گرفتید باید بفرستیدش دانشگاه تا COE بهتون بدن و بعد از گرفتن COE می‌تونید برای visa اقدام کنید. من که فعلا تو این مرحله گیر کردم.

الـــــــــتـــــــمـــــــــاس دعا!
ناشناس گفت...

سلام دوستان
برای من یک مشکل پیش اومده که واقعا نمی دانم باید چه طوری حلش کنم.
برای من یک CONDITIONAL OFFER در تاریخ 8 September 2010 از دانشگاه UNSW برای دوره دکترا اومده که علت آن هم نمره IELTS من که 6 بوده، است. با توجه به اینکه PVA من هم اومده است لذا نیاز به CoE دارم. لذا من برای:
1- آفر زبان با دانشگاه تماس گرفتم که آنها هم Offer و CoE زبان را صادر کردند.
2-برای Offer دوره دکتری هم ایمیل زدم ولی متاسفانه آنها می گویند که باید مشکل Proof of English Proficiency را با GRS دانشگاه حل کنید تا UnCONDITIONAL OFFER, acceptance forms برایت صادر بشود و بعد از امضاء، ما CoE را صادر کنیم.
حالا با توجه به اینکه من قصد داشتم آنجا کلاس زبان بروم و لذا امتحان IELTS جدید ندادم و نمی توانم با استفاده از آنUnCONDITIONAL OFFER, acceptance formsرا بگیرم، باید چکار کنم؟؟؟؟ یا با چه کسی تماس بگیرم؟؟؟؟
متاسفانه تا شروع ترم بعد هم مدت زمان زیادی باقی نمانده است و واقعا نم دانم چکار کنم!!!!
لذا از دوستان عزیز خواهش می کنم که در صورت امکان کمک کنند.
با تش

۲۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۵
ارسال یک نظر