A
برچسب‌ها
دل‌نوشته (14)
تحصیل در استرالیا (9)
دانشگاه ملی استرالیا (6)
کنبرا (5)
زندگی در استرالیا (4)
اقامت در استرالیا (3)
مهاجرت به استرالیا (2)
زبان انگلیسی (1)
وبلاگ‌های دوست
آلیس در سرزمین عجایب
ابدیّت
از تهران تا سیدنی
به جای آن هزاری سبز...
خانواده مهندس ارنست
مهاجرت‌نامه
يه مسابقه ديگه كه بازم برنده‌اش ماييم.
پشت دریاها
بايگانی وبلاگ
آوریل 2010 ‫‪(1)‬
مارس 2010 ‫‪(5)‬
فوریه 2010 ‫‪(3)‬
ژانویه 2010 ‫‪(9)‬
دسامبر 2009 ‫‪(6)‬
مِن بابِ موضوع اول (استرالیا و متعلقات)
یکی از موضوعاتی که می‌خوام دربارش بنویسم، تحصیل و زندگی در استرالیا هستش. از اینجا این موضوع شروع شد که برای کسب اطلاعات بیشتر برای خودم این چند روز یه کم این ور و انور رو گشتم و خلاصه با چند تا جستجوی ساده وبلاگ‌های خیلی خوب و مفیدی درباره مهاجرت و زندگی در استرالیا پیدا کردم مثل خانواده مهندس ارنست، سرزمین کانگروها، پشت دریاها، دامون، مهاجران استرالیا، پرنده مهاجر، هومن دو صفر یک، مهاجرت‌نامه و oblishia که خوندنشون رو به همه توصیه می‌کنم و انصافا یه خسته نباشید هم براشون می‌طلبه! ولی حقیقتش فکر کردم بهتره من هم شروع کنم. اولین دلیلش این بود که تو هر کدوم از این وبلاگ‌ها نکات جدیدی پیدا کردم که برام مفید بود و فکر کنم من هم تجربیاتی داشته باشم که برای بقیه مفید باشه. دلیل دوم هم اینکه تقریبا (نه دقیقا) کلیه این دوستان تو سیدنی هستن یا می‌خوان به سیدنی برن ولی خود من می‌خوام برم کنبرا ولی توی وبلاگ‌هایی که سر زدم (البته تا الان) کسی فعال در کنبرا پیدا نکردم که بشه اطلاعاتی که به خود شهر برمی‌گرده رو ازش گرفت. دلیل بعدیش هم اینه که تمامی این دوستان به استرالیا مهاجرت کردن یا به عبارتی برای ویزای مهاجرت اقدام کردن ولی من فعلا دارم برای تحصیل می‌رم و قصد دارم بعداً از اونجا برای اقامت درخواست بدم. به همین دلیل خیلی از فرآیندها متفاوت خواهد بود که ممکنه نوشتنشون به درد بقیه هم بخوره.
ارسال یک نظر